سیسمونی نوزاد

قبل از اینکه فرزند شما وارد این دنیا بشه شما باید چند وسیله ضروری برای او خریداری کنید.وسایلی مثلل پوشک که درابتدا خیلی برای شما لازم خواهد بود.باید برای نوزاد جای خواب مناسبی هم دست و پا کنید تا نوزاد آرامش بیشتر داشته باشد.طراحی اتاق خواب کودک باید جوری باشه که کودک دراون احساس راحتی کنه و برای خواب او مشکلی پیش نیاید. شما میتونید در خرید لباس برای نوزادتون از دوستان و آشنایان خودتون کمک بگیرید تا در تهیه وسایل به شما راهنمایی بدهند.

چه وسایلی برای تغذیه نوزاد مناسب است؟

وسایلی که شما باید برای تغذیه نوزادتون باید آماده کنید میتونه شامل موارد زیر بشه:

بالشت شیردهی:

شما ازاین بالشت شیردهی میتونید در هنگام شیر دادن به نوزاد بالشت رو در دور کمر خود و زیر سر کودک قرار بدید تا هم کودک احساس راحتی کند و هم شما.

این بالشت ها در طرحای مختلف وجود دارد و همینطور در سایز های مختلف که شما میتونید سایزی رو انتخاب کنید که در خودرو هم بتونید ازش استفاده کنید.

پیشبند:

پیشبند نوزاد مانع میشه که آب دهان و استفراغ کودک روی لباس بریزه و لباس کودک کثیف نشه.دررنگ های زیادی وجود داره که شما میتونید تهیه کنید.به دلیل اینکه قیمت زیادی هم نداره میتونید چند نوعی خریداری کنید تا در صورت کثیف شدن در عوض کردن اون مشکلی نداشته باشید.

شیشه شیر برای نوزاد:

یکی از مهم ترین عوامل در غذا خوری نوزاد باید بهش توجه کنید همین شیشه شیر است.شاید شما بخواهید فقط شیر نادر به فرزندتون بدین، دراین صورت هم برای نگه داری و ذخیره شیر به شیشه شیر لازم نیاز پیدا خوهید کرد.شما بهتر است بیش از یک شیشه شیر با سر شیشه مناسب داشته باشید تا در تغذیه نوزاد مشکلی نداشته باشید.در خرید شیشه شیر دقت کنید که از مواد شیمیایی نباشد و همینطور برای کودک ضد حساسیت باشد.شیشه شیر برای کودک میتونه نفاخ باشه پس دقت کنید شیشه شیر ضد نفخ تهیه کنید.

برای خرید سیسمونی نوزاد خود به فروشگاه اینترنتی نی نی وب مراجعه کنید. نی نی وب بزرگترین تولید کننده سیسمونی نوزاد در ایران می باشد.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 230
برچسب ها : خرید سیسمونی نوزاد, برای سیسمونی نوزاد چی بخریم, خرید سیسمونی نوزاد پسر,

تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 | 14:17 | نویسنده : نازنین عمرایی |